Friday 31 December 2010

Goodbye 2010

hey guy's happy new year 2011 is coming! As you know that 2day’s the last day of the year 2010,I wanna thank the special ppl, who touched my life with their concern & made my life more meaningful,especially MZMS you're the best I ever had until now :') even we not together anymore, i'm gonna miss 2010 ALWAYS :') sumpah rasa sedih banyak sangat kenangan 2010 nie memang cepat betul masa berlalu tak akan aku lupakan semua detik kenangan manis danpahit aku time 2010

Januari : bermulalah aku seorang pelajar tingkatan 5 di SMK BUKIT INDAH dengan adanya pengetua baru sekolah aku jadi lebih meningkat dari segi akademik, sukan macam-macamaku bangga jadi salah seorang pelajar dekat seminda hehehe

Feb : 1 Feb 2010 yes aku sayang kawan-kawan aku sebab dia orang tak putus-putus selalu buat aku tersenyum dan happy 2010 lah sambutan ulang tahun hari jadi aku yang paling bermakna penah aku sambut dekat sekolah kalau ingatkan balik sumpah rindu semua detik-detik macam nie :'(
thanks guy! ILOVEYOU :'(

Mac : Bulan mac aku terlalu busy dengan hoki training then dalam bukan nie jugak aku sempat berkenalan dengan zul selama sebulan lebih, zul muncul dalam hidup aku dengan secara diam-diam sebab aku sendiri tak perasan yang aku sebenarnya falling in love with him walaupun aku dah jual mahal dengan tolak propose sebanyak 11 kali tak sangka akhirnya aku jatuh hati gila-gila dengan zul hehe

April : 9hb aku dengan zul sah menjadi couple and hidup aku bahagia sangat sebab zul lelaki pertama yang aku kenal yang menghargai aku, tak penah langsung pandang perempuan lain even aku sendiri ada cacat celer tak sempurna macam perempuan lain dekat luar sana tu, zul selalu nasihat aku xtinggal solat itu yang buat aku sayang dan hormat dengan dia, yang paling aku jatuh hati dengan sikap dia bila dia sorang anak lelaki yang jadi harapan keluarga dari situ aku dapat pandang yang zul mmg betul2 tanggung jawap, dan aku fikir insyaallah zul dapat jaga aku sampai bila-bila. itu yang buat
aku sayang zul sampai sekarang.
gambar pertama kami :')


Mei : akhirnya selama 4bulan trining hoki sampai jugak hari yang ditunggu-tunggukan game hoki MMSD 12buah sekolah termasuk SEMINDA lions, aku ditempatkan menjadi defender untuk 1st eleven, memang mencabar tapi kami semua dah buat yang terbaik dan syukur kami dapat tempat yang ke-3 huurayyy :D

Jun : nothing much

Julai : nothing much

Ogos : nothing much

September : okay mula dari bulan nie kenanang pahit datang and aku tak terdaya nak cerita hehe hmm

urghhhH! aku dah mula malas nak bercerita dah nie weh hahaha sorry lah story tergendala sikit malas oh nka taip and and ada benda yang dah lupa yang penting! 2010 aku jawap SPM dan 2010 jugak aku tamat kan zaman persekolahan aku hope aku akan lebig berdikari menjelang 2011 amin amin :')

No comments:

Post a Comment