Sunday 2 January 2011

Yesterday



oo semalam niat nak pergi mintak kerja dekat tempat eqa, katanya nak guna orang, Tapi tak tahu nak pergi dengan siapa, siapa nak teman pun tak tahu so aku pun call saudara aku sarah tuttt tuututtt :

Ara : hello
Me : ara call asha balik hehe
Ara : okay

few minutes later

Me : hello
Ara : haa nape shaa.
Me : ara teman asha esok g ampang walk
Ara : buat apa
Me : adalah hahah
Ara : okay tapi tengok wandak bagi ke tak.
Me : yelah bye!

huhu then ttbe malam tuh caca pulak call. aduh aku dalam hati terasa over excited gila maklum ah aku dah admire dia gila lama kot this year nak masuk 4tahun dari umur aku 14tahun hahah

caca : hi syu
Me : hi caca (dudap dudap haha )
Caca : buat apa je malam nie (malam new year)
Me : oh baru je balik dari bbq call ca tadi xdapat hmm
Caca : oh ye ke, sorry eh , esok syu free tak?
Me : (hahaha dalam hati kate ya allah ttbe macam gagap haha ) er hm oh free esok syu nak pergi try mintak kerja dekat tmpat mmbe syu.
Caca : oh yeke okay caca teman esok!!
Me : yekenie sure,
Caca : betul la lama xjumpe
Me : oo okay pukul 1 ek set hee
Caca : okay syu esok pukul 1 ca datang ambik syu dekat rumah
Me : haa okay bye ca


tetttttt hahah sumpah rase aduh nak pakai baju apa nie esok hahaha bodoh pergi fikir pasal nak pakai apa. haha then semalm dalam tengah hari aku siap-siap then caca text kate dah ada dekat bawah so aku pun turun jelah heh caca still botak! haha tapi sedikit menggatal! aku benci betul ah haish kenapa perangai dia macam tuh! you know what! aku xpergi mintak kerja pun sebab terlajak sampai kl hahah kita orang tak tahu nak pergi mana so dia bawak belanja makan BK and tengok wayang hehe aku dah ah lama tak jumpa dia subsub macam tak percaya je aku keluar dengan dia lagi aduh. Dah lah banyak krisis dengan dia and Alhamdulliah now kami dah okay, and dia cerita kenapa dia tertibe buat aku macam tu hmm ceritanya sebab kan dia nak focus on family dlu, okay aku paham tak apa lah buat apa yang terbaik untuk diri awak sudah la. i'll waiting insyaallah. aku admire dah lame kot hahah , entah la tapi aku tak menjamin kan apa-apa pun :D

thanks for caca la okay thanks bawak jalan-jalan lame gila xjumpe :')

No comments:

Post a Comment