Monday 13 December 2010

yeahh SPM is over buddy! am freedom now! huhuhu banyak jugak aktiviti aku time spm dijalankan haha sempat lagi pergi bercuti dekat terengganu.My Spm so far so good tak adalah susah sangat semua paper boleh jawap and aku dah buat yang mana termampu aku jawap :D hope my result will okay amin! Btw guy's lesen L saya dah keluar haha agak excited lah jugak tak sabar nak belajar kereta pulak memandangkan spm pun dah habis apa lagi ambil lesen P lah boleh enjoy pergi mana-mana dengan kawan-kawan hehehe tapi keselamat perlu and jawib dijaga okay.And dalam 4 minggu exam nie macam-macam bende jadi.Putus Kawan? oh rase sakit juga putus kawan daripada putus dengan boyf. Tapi itu jalan yang dia dah ambil untuk teruskan hidup diakan it's okay bagi dia kawan boleh dicari and senang nak jumpa kawan sejati but for me and my girls it's really hurt.Okay just forget it! benda dah jadi tak boleh buat apakan .

Now tamatlah kehidupan aku sebagai seorang pelajar sekolah huuu macam tak percaya saja dah habis sekolah
okay lepas balik dari melaka tiga hari terus ambil lesen P and dalam minggu tuh jugak aku akan keluar untuk mencari kerja
huhu entahlah nak kerja sendiri or kerja dengan kak ngah but aku nak berusha cari sendiri dulu if dapat rezeki alhamdullilah
tak sabar rasa nak berkerja nak berdikari cari duit sendiri beli barang sendiri BB dalam tangan haha macam-macam dalam tangan nie cume nak kurus je belum dalam tangan hahah

No comments:

Post a Comment