Saturday 25 December 2010

hey salam :)

sekaraang sudah nak masuk pukul 2.00 pagi ngee penat tapi rase tak mahu tidur sebab atas katil penuh sangat dengan baju malas betul nak kemas hahah tapi nak tidur! hmm punyalah pemalas anak dara nie. Today christmas tapi aku buat dunno jek buat apa nak sambutkan hahah btw thanks too abah sebab belanja shopping barang sikit hari nie. Niat tak nak ikut sebab malas nak pergi beli barang-barang sekolah adik irfan je pun. Pergilah JJ maluri yang paling palatnya kenapa abah ikut jalan pandan jaya kenapa kenapa? ermm kenapa abah lalu depan KOLEJ dia why? and kenapa aku bodoh sangat pergi hulurkan kepala dekat cermin semata-mata cari mana satu KOLEJ dia. Hrmm tapi aku jumpa haha okay cukup! tapi aku tengok macam seorang anak gadis yang jakun gila gila bila dah jumpa kolej dia mana satu acty bukan jakun tapi terasa excited sebab aku yang tergila-gila ambil tahu pasal dia. sedangkan dia ada crdt tapi tak text or call aku pun erm okay dah pecah satu rahsia. so cukup syuhada fikirkan tentang diri dia. Now dia tak layan kau pun buat apa kau nak sibuk-sibuk pasal dia :) oh caca text me and ajak tengok wayang esok entah la duit xada tapi dia kata dia belanja but segan lah aku, insyaallah tengok keadaan esok macam mana lagi pun dah lama tak jumpa caca. okay am sleepy now! nak tidurrr!goodnight :)

No comments:

Post a Comment