Monday 27 December 2010




okay aku sedih sebab selalunya sebelum kau balik kelantan kau akan jumpa
aku dulu walaupun bus kau bertolak malam tu jugak hmm i really miss you

okay semalam aku online then ternampak new feed mira tag gambar dekat kak farah, kak farah dengan zul, aku laju terus tekan photo album tuh huh semua gambar zul,sebab zul balik kelantan. Okay sebenarnya aku dah boleh lupa kan zul dengan menggambil masa nak dekat 6bulan aku untuk lupekan dia then try untuk mula kan hidup baru, Tanpa call text or apa-apa aje then aku berjaya lupakan dia untuk masa sebulan je!. But bila tengok gambar zul semalam tertiba rasa rindu tuh datang balik,then sedih sebab aku dengan dia tak kekal lama. Hmm okay tak apa aku tahu dia tinggalkan aku sebab dia nak focus untuk study dia. Saya pun nak awak berjaya, saya tahu awak pergi untuk masa depan awak saya terima itu :') tapi buat aku lagi sedih bila teringat tarikh birthday kita zul, birthday kita nak hampir dah. aku harap kau ingat tarikh kita.Macam-macam kita plan untuk ulang tahun hari jadi kita. 1Feb and 2Feb tak apa aku akan selalu perhatikan kau dari jauh walaupun kau tak nampak itu janji yang aku pegang selama aku dengan kau dulu :') take cara yourself .




No comments:

Post a Comment