Sunday 19 December 2010

oh yeyyyh esok driving class bermula haha oh sungguh excited tak terkata hehe and dalam masa yang sama aku sangat risau sebenarnya aku dapat ke tak kerja nie hahah yelah lepas paper eco nanti miera cakap arif nak pergi mintak kerja dekat tempat aku huh boleh tak larang pun just takut nanti arif dapat mulakan kerja dari aku nanti aku datang tengok2 kerja ada dah ada orang -,- huhhh please aku nak kerja situ! ermmm tolong doakan untuk saya boleh :(. btw am think im falling in love again! buttt! huh takut lah, takut dia tak dapat accept just the way i am, and i really dont know macam mana sebenarnya dia, i need serious relationship but bukan hubungan yang sekejap and main2 because I don’t want to have a broken heart again again again and again. huh please ya Allah bagikan kekuatan kepada hamba mu! ermm okay now abang long memang tak adil! gambar-gambar yang aku tangkap time wedd yoep mmg kene diberi upah jugak okay! hee kak long dapat 30% sebab buat editing dia 70% and aku! urghh!

No comments:

Post a Comment