Friday 24 December 2010

sigh* enough enough enough am tired! aku penat untuk menangis, aku penat mengharapkan sesuata yang tidak pasti. aku penat untuk mencari sesuatu benda yang bukan benar-benar milik aku. yes don't have a beautiful face, i've ugly face but i have a beautiful heart ! remember that!but enough. jangan pernah janji apa-apa dengan aku. jangan penah kata "suka" sedangkan awak mahukan seseorang perempuan yang betul-betul sempurna, jangan penah katakan awak jatuh hati dengan aku sedangkan awak tidak sesekali pun jatuh hati dengan aku, jangan penah awak kata kan dekat aku yang awak dapat menerima aku seadanya sebab awak sudah mulai sayang dekat aku tetapi tidak. "baru kenal" yes i knew that, baru saja kenal tapi awak dah luahkan perasaan yang lebih dari seorang kawan. you said you falling in love with me tetapi hakikatnya sekarang awak diam hilang macam tu saja.Aku tak boleh nak berhentikan sesuatu benda itu daripada berlaku okay tak apa aku redha apa yang jadi mayb aku patut ubah sikap aku untuk tidak mengharapkan sesuatu benda itu dengan terlalu cepat, dan terlalu cepat sayangkan seseorang yang baru saja aku kenal. Allah tentukan jodoh if jodoh aku bersama dia insyaallah aku tahu Allah aku tunjukkan kepada aku. Aku just berdoa agar aku dapat seseorang yang betul dapat menjaga aku dengan sempurna, dan menyangangi aku dengan penuh iklas hehe ceewah ayat novel punye hehe. Aku akan tunjukkan kegembiraan to everyone walaupun dalam hati aku just allah and me je yang tahu. aku akan tunjuk yang aku nie seseorang yang kuat dan tabah ngee :D

Okay 2011 pun semakin hampir wish dan azam baru pun dah tersenarai dalam minda aku hehe but aku rasa kali nie azam aku betul-betul lain daripada yang lain.Maklumlah dah meningkat dewasa dan pemikiran pun sudah makin matang hehe dan ayat-ayat dalam blog nie pun amat berbeza daripada yang dahulu kalanya whahaha :D xapalah lantak apa orang nak kata ngee :D okay let me tell you what i want for next year :D


* niat nak berubah jadi diri yang lebih baik dari segi akal fikiran. perangai. dan teringin untuk memakai TUDUNG ngee insyaallah i'll. doakan berjaya mencapai kata-kata ini ea :') thanks you!


* mencari rezeki haha and bagi duit sikit dekat ibunda :D

*beli apa-apa yang patut! whahaa

*nak kumpul duit sendiri untuk masa depan saya :DD

No comments:

Post a Comment