Monday 3 January 2011

Kinda Boring

okay i don't know what to do right now, i can't sleep! i really miss him nak text nak call but dah cakap dalam hati "JANGAN TEXT OR CALL DIA" hehe sebab nampak macam perempuan murahan jek hahaha tak adalah saya sanggup jadi secret admirer awak diam-diam asalkan awak xada sesiapa huahua hmm everyday buat benda yang sama jek dekat rumah, kemas kemas kemas and then tengok tv but aku study jugak nie walaupun dah habis sekolah hehe aku study english entah just nak improve kan english aku lagi i knew my english was bad, biar ah orang pandang rendah dekat aku sekali pun, yang penting aku ada semangat nak belajar tuh hehe,

Hmm eqa text aku tengah hari tadi cakap " guy's let's hangout this saturday! aku cuti jum cari kerja untuk aku dengan syud" huhh tak dapat! aku ada kelas memandu sabtu nie hmm :'( betul-betul nak cari kerja nie aduh apakah nasib aku begini? haha i need job! and i need money too! tak sabar nak mulakan hidup baru yang penuh mencabar nie! hahah :D

okay cukup! bosan dah

No comments:

Post a Comment