Sunday 9 January 2011

nextgen contentpreneur awards



Ooo malam nie aku nak bercerita this show about
  • Broadcasting
  • Media Arts
  • Film school
  • Mass Communication
  • Video and Audio Production
  • Web Designing
  • Graphic Designer
heh sebab tadi petang aku tengok astro ria "nextgen contentpreneur awards",okay tersangatlah gempak dia orang punya hasil kerja memang patut pun dapat awards ni then terasa jealous tersemat di hati dan fikiran huahua :D even aku baru tengok show tuh entah la 2010 punya haha main kuno lagi aku ni :DD bila aku tengok dia orang punya short story perghh gila-gila gempak kot and berfikir sebentar boleh ke aku jadi macam dorang nanti? bila dah sambung belajar nanti aku belajar ke macam dia orang belajar hahahaha insyallah syuhada dorang boleh buat tak akan kau tak boleh? insyaallah! insyallah heheh :D

No comments:

Post a Comment