Saturday 8 January 2011

Driving Class


hi hee hello hah apa-apa saja lah, terasa macam lama tak update blog hahaha yelah tuu an satu hari nie baru aku terasa macam busy jee. Sebab semalam ada driving class sambung hari ni lagi, dua kali berturut-turut kelas pagi until tengah hari huh tak cukup tidur aku dibuatnye dengan menghafal step parking lagi, parking tiga penjuru lagi hmm naik bukit alhamdullilah aku buat dengan tenang and cantik sekali haha, on road pulak! huh tak tahu nak cakap macam mana,semua okay just aku tak berapa yakin bila nak gerak selepas traffic light enjin selalu mati :'( sedihnyaa sampai orang belakang hon-hon! pffffft dah tahu kereta yang aku bawak tu kereta "BELAJAR MEMANDU" agak-agaklah sabarnya korg dulu pun macam tu an kesianlah dekat aku nie haish! sedih please pray for me :'( i hope i can do it! yes! i can! hmm

No comments:

Post a Comment