Thursday 6 January 2011


hai reader( i don't know ada ke tak yang membaca blog saya ni :D ) now it's was a really boring days for me urgh! nothing to do! setiap hari benda yang sama. Kemas makan tidur, kemas makan tidur! habis lah aku kali nie! Tak tahu nak buat apa. Masalah kebesaran akan melanda aku lagi lagi dan lagi urgh!lagi-lagi dekat bontot ahahh! pfffft!i really want some job! tak nak duduk rumah jadi jadi penganggur! sometimes aku excited gila nak ambil lesen nie bila semakin lama! hari berlalu aku rase macam oh please percepatkan hari saya! selalu tunda je sumpah benci sampai kan aku naik muak penat and whateverlah when people ask me, kerja mana? bila nak kerja? kenapa tak kerja lagi? urgh sumpah aku cakap aku penat! aku memang nak kerja tapi memandangkan lesen aku tak habis-habis lagi masa pun menghalang aku untuk berkerja! sebab aku nak kerja untuk full time and baru masuk kerja nanti xakan nak ambil cuti pulak! faham! okay now don't ask me again! i really tired la jawap semua tuh..

Sejak kebelakangan ni aku mimpi yang pelik-pelik jek! yang paling buat aku takut! hahaha bila aku mimpi semua budak-budak pergi amek result spm! urgh god! apa ni! sumpah weh time dalam mimpi tuh aku rase nervous gila gila huh sampai kan time tidur tuh aku boleh cakap "macam mana ni- macam mana ni" sumpah kecut gila perut aku :'( nak nangis jek bila ingat pasal result, macam mane lah result aku nanti hmm

end
...

No comments:

Post a Comment